حفاظ شاخ گوزنی

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ شاخ گوزنی

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

۱۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

ساخت نرده و حفاظ دیوار

 

امروزه تامین امنیت جانی و مالی و حفاظت از محیط خانه یکی از دغدغه های اصلی هر جامعه ای می باشد ساخت نرده و حفاظ دیوار این امکان را به شما می دهد تا بخشی عمده ای از امنیت خود و خانواده را به دست اورید.

در ساخت نرده و حفاظ دیوار کیفیت مواد اولیه و طرح ان از مهم ترین مواردی است که در قیمت تمام شده و از همه مهم تر باز دارندگی نرده و حفاظ موثر است.

 

با ساخت نرده و حفاظ دیوار سارقان را منصرف کنیم

 

طبق امار های رسمی پلیس بیشترین منازلی که مورد سرقت قرار می گیرند ساختمان های ویلایی و ورود به حیاط هستند. 

بزرگترین نقاط ضعفی که می توان برای خانه های ورود به حیاط عنوان کرد کوتاه بودن ارتفاع دیوار وجود تیر برق و درختان کنار دیوار در کوچه و وجود علمک های گاز و مخابرات چسبیده به دیوار عنوان کرد. 

وجود یک چنین مواردی در کنار دیوار مانند این است که شما برای ورود سارقان به منزل خود نردبان را در کنار دیوار خانه قرار داده باشید تا انها بدون هیچ گونه مشکلی وارد منزل شما شوند از این رو ساخت نرده و حفاظ دیوار یکی از الزامات برای خانه هایی است که این نقاط ضعف را در خود دارند. 

استفاده از خرده شیشه بر بالای دیوار ساختمان یا پیچیدن سیم خاردار بر تیر برق و درختان مانع چندانی برای ورود دزدان نمی شود.

برعکس امنیت حیواناتی همچون گربه ها را به خطر می اندازد ساخت نرده و حفاظ دیوار محکم و مناسب همچنین  نصب ان بر روی دیوار سارقان را حتی از فکر ورود به خانه و محیط خصوصی شما منصرف می کند.

 

ساخت نرده و حفاظ دیوار پشت بام راهکاری مناسب برای ایمنی 

 

مورد دیگری که از نرده و حفاظ استفاده می شود در پشت بام منازل است زمانی که از حفاظت سخن می گوییم صرفا برای حفاظت از اموال موجود در منزل نیست جان انسان های داخل خانه ارزشمند ترین دارایی های ان خانه و خانواده است ساخت نرده و حفاظ دیوار پشت بام هم یکی از مواردی است که باید به ان توجه کرد.

 شاید شما در کل سال زمان های کمی به پشت بام بروید اما امارهای سازمان های اتش نشانی بیانگر این موضوع است که عدم وجود حفاظ مناسب در پشت بام باعث بروز حوادث تلخ و اکثرا منجر به فوتی می شود یک پیشگیری ساده بهترین پیشنهاد برای بروز حوادثی از این قبیل است.                                     

 

طرح هایی که برای ساخت نرده و حفاظ دیوار مناسب است

 

چند دهه گذشته حفاظ ها صرفا برای جلوگیری از ورود سارقان بودند و به جنبه های زیبایی شناختی ان توجهی نمی شد و معمولا خانه های زیبا را بیشتر به یک زندان شبیه می کرد. 

اما امروزه با وجود طرح هایی زیبا و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و با بهره گیری از رنگ های روشن در ساخت نرده و حفاظ دیوار زیبایی ساختمان شما حفظ می شود از طرح های پر طرفدار حفظ و نرده می توان به طرح های  شاخ گوزن فرفوژه گل لیلیوم اشاره کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۳۰
.... یزدانی

تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی

 

تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی تامین امنیت یکی از مهم ترین چالش های هر جامعه ای است. امنیت پدیده ای نسبی است که برای به دست اوردن ان باید هزینه کرد امارها نشان می دهد سرقت از منازل هفتاد درصد از خانه های ورود به حیاط صورت می گیرد و اکثر این سرقت ها به دلیل سهل انگاری صاحبان خانه در تامین نقایص امنیتی اتفاق می افتد.

 

برای رفع اولین مورد از  نقایص امنیتی باید ابتدا نرده حفاظتی مناسب را بر روی دیوار ها نصب کنیم.  تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی باعث شده تا با یک تیر دو نشان بزنیم زیرا این محصول موجب شده است تا همزمان با تامین امنیت کافی زیبایی محل نیز حفظ شود.

 

تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی تولید امنیت و زیبایی 

 

در گذشته با جاگذاری سیم خاردار برروی دیوار ها زیبایی خانه ها از بین می رفت.  هر چند که از اصول معماری برای ساخت خانه ها پیروی می کردند و سعی می کردند نمای خانه ها را  زیبا جلوه دهند اما باز هم با  وجود سیم خوار دار بر روی دیوار ها، انها را تبدیل به زندان هایی زیبا می کرد که فضای خفه و رعب اوری را داشت.

 

کشیدن نرده هایی که فقط بر بالای انها از پیکان استفاده شده بود نیز مانع از ورود دزدان نمی شد زیرا خاصیت بازدارندگی این نوع از نرده های حفاظتی فقط بر بالای ان قرار داشت و از زیبایی نسبی برخوردار بود.

 

در این حالت باز هم  سارقان به راحتی می توانستند از ان عبور کنند اما با تولید نرده حفاظتی شاخ گوزنی یک نوع اصلاح در ساختار نرده های حفاظتی پدید امد که هم از نظر زیبایی بسیار خوب بود و هم از نظر کارایی و بازدارندگی دست کمی از حلقه های سیم خاردار نداشت تولید نرده حفاظتی شاخ گوزن یک اصلاح ساختاری و زیبایی در بین نرده های حفاظتی پدید اورد.

 

در تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی چه پارا متر هایی مورد توجه است؟

 

شاید شاخصه اصلی در تولید نرده حفاظتی شاخ گوزنی مواد اولیه باکیفیت آن است استفاده از میلگرد های حرارتی  مناسب با شماره و استاندارد قابل قبول یکیاز مواردی است که در بازدارندگی نهایی نرده شاخ گوزنی موثر است.

 

میلگرد های حرارتی در اصل به دلیل دارا بود خاصیت الاستیک زیاد در ساختمان سازی برای زهکشی نهایی سقف و کف ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 استفاده از نوع مرغوب این میلگرد در تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی باعث شده است تا در مقابل تنش های ناشی از ضربه و فشار تاب اوری قابل قبولی از خود ارائه دهد.

 

در صورت نصب مناسب اگر این نرده با طناب توسط خودرو ها نیز کشیده شود ممکن است از محل دیوار جدا شود اما خللی در پیوستگی این نرده ها ایجاد نخواهد شد در هنگام نصب حتما از زیر سازی محل نصب نرده حفاظ شاخ گوزنی مطمئن شوید تا یکپارچگی بین دیوار و نرده حفاظ شاخ گوزنی حفظ شود.

 

نکته قابل توجه در تولید نرده حفاظتی شاخ گوزنی وجود تیغ های تیز فراوان است این نوع از نرده حفاظتی بر روی ان پیکان نصب نمی گردد بلکه خود بدنه به عنوان مانع تیز می شود که هر سارقی با دیدن ان از سرقت صرف نظر می کند.

 

در هنگام تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی میلگرد ها قوس دار می شوند در حالت کلی یک میلگرد قوس دار می تواند چهار برابر یک میلگرد صاف فشار و کشش را تحمل کند در حالت کلی خاصیت الاستیک را در مواجهه با تنش ها بالا می برد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۳۰
.... یزدانی

درج آگهی رایگان


در گذشته های دور و دورتر از آن زمانی که انسان ها فهمیدند برای ادامه زندگی نیاز دارند که داشته هایشان را با هم به اشتراک بگذارند به نوعی بحث خرید و فروش به وجود آمد.

فروشنده ها برای معرفی کالایشان و اینکه مشتری را ترغیب به خرید آن کنند مزیت های محصول شان و قیمتش را در بازار ها فریاد می کشیدند. تا مشتری بشنود و بیاید و کالا را بخرد.

 

امروز با هوشمند شدن تمام بخش های زندگی تبلیغ و گوشزد مزیت های کالا و قیمتشان هم به کمک انواع رسانه ها صورت می گیرد. و این درست همان کاری است که آگهی-کالا ، به خوبی از پس آن بر آمده است. 

 

سایت آگهی کالا با امکان درج آگهی رایگان محصول، خدمات و برند شما، ویترینی چشم گیر برای دیده شدن کار شما است.


 شما می توانید مطمئن باشید با درج آگهی رایگان و یا ویژه در سایت آگهی-کالا، محصول یا نام تجاری تان به خوبی توسط قشر زیادی از کسانی که به دنبال آن هستند مشاهده می شود.

 

کل این فرایند بدون هزینه و یا در مورد درج آگهی ویژه با کمترین هزینه ی ممکن صورت می گیرد. مزیت درج آگهی در آگهی کالا ،  پایگاه درج آگهی رایگان این است که به شما امکان خرید و فروش بی واسطه را می دهد.

 

درج آگهی رایگان در آگهی-کالا


بله . درج آگهی رایگان . شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای کالا، محصول، خدمات و برندتان را در ویترین پرمخاطب آگهی کالا به نمایش بگذارید.

 

خیالتان راحت. مخاطبان زیادی آگهی شما را می بینند و اقبال فروشتان بسیار بالا می رود. باورتان می شود؟ با درج یک آگهی رایگان .


درج آگهی ویژه در آگهی-کالا


زمانی وجود دارد که شما مایلید خیلی برجسته تر و یا طولانی تر آگهی کالا ی خود را در سایت آگهی-کالا قرار دهید. در این صورت مثلا با پرداخت هزینه ای جزیی از خدمت نردبان (بالا آوردن آگهی) استفاده می کنید.

 

در این حالت آگهی شما به روزرسانی خواهد شد. همچنین در صورتی که مایل باشید از شرایط درج آگهی ویژه و برجسته استفاده کنید در این صورت هم با هزینه ای بسیار کم آگهی شما به صورت ویژه و برجسته نشر می شود.


چرا آگهی ویژه و آگهی برجسته؟


خودتان را به جای مخاطبان و مشتریان تان قرار دهید. حس تان وقتی یک آگهی که زیر آن ویژه و یا برجسته نوشته شده چیست؟

 

اولین حسی که دارید این است که فروشنده چقدر به کالا و یا خدمات خودش ایمان دارد. چه راحت برای آن هزینه می کند. حتما به سود و بازدهی آن ایمان دارد. پس محصول خوبی است.


در واقع شما با استفاده از خدمات درج آگهی ویژه و برجسته حس اعتماد و کشش بیشتری در مشتری ایجاد می کنید. آن هم به نسبت درج آگهی رایگان که صاحب همه ی محصولات و برند ها که تشخیص خوب و بدشان خیلی کار آسانی نیست آن را انجام می دهند.

 

با مشاهده ی تعرفه ای که برای درج آگهی های ویژه ، برجسته ، و نردبان و تمدید آگهی در نظر گرفته شده و می توانید آن را مطالعه نمایید، خواهید دید در ازای پرداختی بسیار کوچک ، اعتمادی چشمگیرتر نصیب آگهی شما می شود. موضوع آگهی تان پرفروش باد. آگهی کالا.

 

  AGAHI-KALA.IR

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۲۹
.... یزدانی

انواع حفاظ دیوار ساختمان

انواع حفاظ دیوار ساختمان در منزل‎های ایرانی بیش تر از جنس آهن و فولاد می باشند و نرده های چوبی به‌ندرت و در مناطقی مختص استفاده می شوندالبته حفاظ های فلزی به چه شکل است؟ چندین دسته حفاظ داریم؟ چه چیزهایی را بایستی در انتخاب حفاظ دیوار ساختمان مدنظر قرار داد؟

 

حفاظ رودیواری

 

عوامل مؤثر بر گزینش انواع حفاظ دیوار ساختمان :

۱- قیمت حفاظ دیوار ساختمان: 

مثل هر چیزی دیگری این‌جا هم پای پول در میان میباشد هر قدر هزینه بیشتری برای حفاظ دیوار ساختمانتان در نظر بگیرید گزینش‌هایتان هم متنوع‌تر میشود ولی هزینه اضافی هم خوب نیست و به عبارتیدر ادامه این مقاله شما را با انواع حفاظ دیوار ساختمان اشنا خواهیم کردگاهی وقت ها معمولی‌ترین حفاظ‌ها هم فعالیت شما‌را راه می‌اندازد.

۲- کاربری انواع حفاظ دیوار ساختمان:

هر چه از لحاظ امنیت طولانی تر روی حفاظ‌ها حساب کنید بایستی طول و پیچیدگی بیشتری به آن ها بدهید. پس در حالتی‌که در یک محل امن در میانه شهر زندگی می کنید دست شما باز میباشد تا حفاظ‌هایی معمولی مثل حفاظ سرنیزه ای را به کار بگیرید آن هم با تراکم پایین که هزینه‌های شما‌را بسیار کاهش می دهد.

 

ویژگی های انواع حفاظ دیوار ساختمان :

 

۱- جنس انواع حفاظ دیوار ساختمان: همان گونه که گفتیم نسبتاً باید محکم و مقاوم در عوامل فرسایش حوادث طبیعی باشند.

۲- طول انواع حفاظ دیوار ساختمان : حفاظ‌ها به‌طور معمول با طول یک تا یک‌ونیم متر ساخته می شوند طول انها از مهم ترین چیزهایی میباشد که روی قیمت حفاظ اثر گذار استضمن این که برای کاربردهای خاص میتوانید طول دلخواه خود را گزینش فرمائید.

۳- تراکم انواع حفاظ دیوار ساختمان :

 تعداد میله‌های عمودی در هر متر پهنای حفاظ دیوار ساختمان تراکم آن را مشخص می‌کند. هر چه تراکم فراتر باشد، یعنی اگر میله‌های عمودی به هم نزدیک‌تر باشند و تراکم پایینی داشته باشد به معنای فاصله بیش تر میله ها است هر چه تراکم کمتر باشد هزینه ایجاد حفاظ هم کم‌تر می شود. 

۴-مدل انواع حفاظ دیوار ساختمان : 

 حفاظ‌های فولادی می تواند طرح سرنیزه ای شاخ گوزنی بوته ای نیزاری و یا این که لیلیوم باشند به هیچ عنوان نگران این نام ها نباشید در ادامه این مقاله شما را با تک‌تک آنها آشنا خواهیم کرد. 

انواع حفاظ دیوار ساختمان شاخ گوزنی:

یکی‌از رایج‌ترین حفاظ ‍‎های مورد نیاز مردم به کار گیری روی دیوارهای شهر تهران، نرده های شاخ گوزنی میباشند این نرده‌ها به علت شباهت به شاخ گوزن به‌این اسم معروف استو جزءنرده‌های بسیار زیبا مدل‌بندی می شوند.

هزینه این نرده‌ها هم نسبت به نرده‌های سرنیزه ای بیشترمیباشد. 

انواع حفاظ دیوار ساختمان سرنیزه ای:

در کنار حفاظ‌های معمولی که متشکل از چندین میله عمودی است حفاظ سرنیزه ای نیز یک حفاظ نوستالژیک به حساب می‌آید که تمامی ما با آن خاطره داریم ولی این گونه حفاظ همچنان مشتری های پروپاقرص دارااست و از پرفروش‌ترین اشکال حفاظ محسوب میشود.

این فرآورده حفاظتی را می‌ توان برای کلیه ساختمان‌ها با کاربری‌های متعدد و آیتم ها  به کارگیری کرد و یک کدام از رازهای پرفروش بودن آن همین کاربری گسترده آن میباشد این نرده‌ها معمولاً در طول‌های ۱20، ۱50 یا این که ۱۵۰ سانتی‌متری به کارگیری میشوند.

انواع حفاظ دیوار ساختمان لیلیوم: 

حفاظ دیوار ساختمان لیلیوم یکی‌از زیباترین حفاظ های مورد نظر در تهران میباشد امنیت آن حتی از حفاظ شاخ گوزنی هم بالاتر است.

ظاهر آن با الهام از گل لیلیوم طراحی شده است و اسم لیلیوم هم به همین دلیل به آن داده شده‌است معمولاً رنگ‌آمیزی آن به‌صورت دو رنگ انجام میشود.

انواع حفاظ دیوار ساختمان فرفرژه:

فرفورژه علاوه بر نرده هاروش پله ای و نرده های حفاظ پنجره ها در ایجاد نرده دیوار نیز کاربرد دارند. نرده های فرفوژه دارای طرح‎های متنوع و متفاوتی بوده و در عین زیبایی محکم و مقاوم میباشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۴۱
.... یزدانی

مزیت حفاظ شاخ گوزنی

 

مزیت حفاظ شاخ گوزنی برای برقراری امنیت ساختمان استفاده می‌شود تا ساختمان شما از ورود سارقان و حیوانات در امان باشد شما با نصب حفاظ دیوار می‌توانید امنیت ساختمان خود را با هزینه ناچیز بالا ببریدشاید شما هم این جمله را شنیده‌اید که هیچ چیزی غیر ممکن نیست اما عبور کردن از حفاظ شاخ گوزنی واقعاً غیر ممکن است.

 

 

چون ساختار آن طوری است که هرچقدر سارق حرفه‌ای باشد اما به دلیل اینکه نوک این نوع حفاظ‌ها تیز و برنده است و شاخک‌های زیاد و درهم پیچیده‌ای دارد هیچ سارقی جرأت نمی‌کند از روی دیواری که حفاظ شاخ گوزنی وجود دارد عبور کند.

ساختار حفاظ شاخ گوزنی از میلگردهای ۱۰ و فولاد مقاوم ساخته شده است و بر روی سنگ، بتن و فلز میتوان  آن را نصب کرد. 

همچنین به این نکته دقت داشته باشید، به دلیل اینکه نوک حفاظ شاخ گوزنی تیز و برنده است از آن فقط باید برای حفاظ دیوار استفاده شود یعنی از این نوع حفاظ نباید در داخل ساختمان استفاده کنید چون خیلی خطرناک است.

 

مزایای حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

 

  • مستحکم بودن در هر شرایط آب و هوایی
  • کم بودن هزینه بازسازی و نگهداری
  • عبور کردن از حفاظ شاخ گوزنی غیر ممکن است.
  • باعث زیبایی نمای ساختمان می‌شود.

 

ساختار حفاظ شاخ گوزنی به چه شکل است؟

 

حفاظ شاخ گوزنی علاوه بر اینکه ظاهر بسیار زیبایی دارد، جنس خیلی خوبی هم دارد در واقع پایین بودن هزینه نگهداری و اینکه در هر شرایط آب و هوایی این نوع حفاظ‌ها بسیار مستحکم هستند فقط بخاطر این است که جنس خیلی خوبی دارند. 

جنس حفاظ شاخ گوزنی از قطعات فلزی است این نوع حفاظ‌ها طبق درخواست مشتریان در ابعاد و رنگ‌های مختلف ساخته می‌شوند.

 

حفاظ شاخ گوزنی چه مدل‌هایی دارد؟

 

اگر بخواهیم بصورت کلی جواب این سؤال را بدهیم باید بگوییم که در بازار حفاظ دیوار را به اسم حفاظ شاخ گوزنی می‌شناسند اما معمولاً حفاظ دیوار در مدل‌های مختلفی ساخته می‌شود برخی از این مدل‌ها عبارتند از:

 

  • حفاظ نیزار: این نوع حفاظ دیوار جزء حفاظ‌های لوکس به حساب می‌آید که امنیت ساختمان را تا حد زیادی برقرار می‌کند.

 

  • حفاظ آبشاری: این نوع حفاظ شبیه به آبشار است و به دلیل پله پله بودن، عبور افراد از این حفاظ را به صفر می‌رساند.

 

  • حفاظ لیلیوم: این نوع حفاظ برای کسانی مناسب است که به ظاهر آن بسیار اهمیت می‌دهند و همینطور خیلی سخت پسند هستند این نوع حفاظ علاوه بر زیبایی بسیار بالایی دارد امنیت بسیار بالایی هم دارد.

 

جمع بندی

با همۀ این توضیحاتی که دادیم شاید با خود فکر کنید که بهترین مدل حفاظ شاخ گوزنی کدام است در پاسخ به این سؤال باید به شما بگوییم که حفاظ شاخ گوزنی علاوه بر زیبایی که به نمای ساختمان می‌دهد هدف اصلی از ساختن این نوع حفاظ دیوار این است که امنیت ساختمان را بالا ببرد. 

اما بهترین مدل حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم است چون این مدل نسبت به سایر مدل‌ها هم ظاهر زیباتر و هم امنیت بالاتری دارد.

مدل‌های دیگری هم با نام حفاظ بوته‌ای و شاخ گوزنی وجود دارند اما این مدل‌ها در ارتفاع بالاتر از ۱۲۰ سانتی‌متر بهترین است. 

همچنین برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان می‌توانید با ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنیم که بهترین حفاظ دیوار را انتخاب کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۹ ، ۱۲:۱۰
.... یزدانی

حفاظ لیلیوم

 

حفاظ لیلیوم با یادواره ای از گلبرگ های قیفی شکل گل لیلیوم پس از نصب حفاظ به خانه های شما زیبایی سحرانگیزی می بخشد. 

همچنین حفاظ لیلیوم می تواند امنیت و ایمنی مکانهای مورد استفاده شما را تأمین نموده و به زندگی شما لذتی ناب بدهد. اگر به دنبال خاص ترین نرده محافظ برای دیوارهای خانه یا پنجره های خود هستید بهتر است به سراغ تولید کننده حفاظ لیلیوم بروید. 

آنگاه با هر بار دیدن این نرده های حفاظ ساختمان که پرتوی از آرامش را به ارمغان شما می آورد از نصب آن لبریز از خوشی بشوید بنابراین در بررسی موضوع حفاظ لیلیوم همراه ما باشید.

 

شناختی از حفاظ لیلیوم و تولید کننده حفاظ لیلیوم

 

باید بدانید که حفاظ لیلیوم با ظاهر بسیار جذاب و مدرن خود می تواند به عنوان یک محافظ قوی و مستحکم در برابر سارقان، منزل شما را حفظ نماید. 

حفاظ لیلیوم با ایجاد نمای پیچیده و نوک های بسیار تیز و زیاد در چند جهت این حفاظ محلی نامناسب و خطرناک را برای آنان که قصد عبور از حفاظ لیلیوم را دارند به وجود می آورد. 

اما آگاه باشید که اغلب اوقات در هر بوته این حفاظ گل لیلیوم قرار گرفته است که بنابراین حفاظ لیلیوم  بهتر است از میلگرد شماره 10 استفاده کند.

البته بدانید که ضخامت بیشتر و تراکم زیادتر تضمینی بر استحکام نیز می باشد. گرچه برای امنیت بیشتر و برخورداری از نمای باشکوه در هر یک متر سه بوته گل لیلیوم قرار می گیرد که جهت استقامت زیادتر از آهن ساخته می شود. 

همچنین بدانید که حفاظ لیلیوم به علت طراحی و انشعاب از مرکز با امتداد از پایین میله به پیرامون قابلیت اجراء ارتفاع های مختلف را دارد بنابراین یکی از پیشنهادات تولید کننده حفاظ لیلیوم برای ارتفاع حفاظ دیوار از 70 تا 90 سانتی متر می باشد.

 

رنگ آمیزی و مکان نصب حفاظ لیلیوم

 

برای زیبایی افزونتر در ظواهر کار حفاظ شاخ گوزنی پس از ساخت آنها را اغلب در دو رنگ متفاوت از هم رنگ آمیزی می نماید. 

بدین صورت اصالت و ظرافت کار همانند ویژگی های خاص گلهای لیلیوم بیشتر نمایان می گردد راستی شما با استفاده از این حفاظ که یکی از غیرقابل نفوذ ترین حفاظ های دیواری است می توانید به بالا بردن  ضریب امنیت خانه های مسکونی ساختمان های تجاری اداری ویلا های خالی از افراد بپردازید. 

 

 

جوش کاری حفاظ لیلیوم

 

وجود گل جوش در جوشکاری حفاظ لیلیوم عاملی برای ندیدن جوش اصلی می باشد همچنین ممکن است در نقاطی جوش های کرمو وجود داشته باشد که به علت گل جوش قابل مشاهده نباشد.

بنابراین باید در جوشکاری گل جوش را کاملاً پاک کرد به این صورت از صحت و استحکام جوشکاری اطمینان یافته و گل جوش مانعی جهت چسبیدن رنگ ها نشود.

این را هم بدانید که با توجه به پیچیدگی حفاظ حفاظ لیلیوم می داند که در اغلب اوقات جوشکارها از انجام این کار سرباز می زنند. 

لذا پیشنهاد ویژه جهت جوشکاری برق است که موجب تشکیل گل جوش نشده و دو طرفه بودن جوشکاری نیز موجب استحکام کار می باشد آنگاه باید از تولید کننده حفاط لیلیوم بخواهید که یک حفاظ برتر را برای شما نصب و از دیدن حفاظ لذت و سرمستی را چاشنی کار خود بسازید.

 

جهت مشاوره و خرید: 09194915895

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۰۱
.... یزدانی

سازنده نرده شاخ گوزنی

 

شرکت های سازنده نرده شاخ گوزنی در سال های اخیر موضوعی را مورد بررسی قرار داده اند که دارای اهمیت بسیار زیادی است این موضوع امنیت ساختمان های مسکونی تجاری و اداری می باشد.

 

 

هر ساختمان نیاز به محافظت کامل داشته تا بتوان امنیت آن را در ساعات مختلف از شبانه روز تامین کرد سال هاست که شرکت های سازنده نرده شاخ گوزنی توانسته اند نیاز جامعه را برای امنیت بیشتر ساختمان های مختلف فراهم نمایند.

شرکت های سازنده نرده شاخ گوزنی این امکان را فراهم کرده اند که بتوان با سایز مورد نظر حفاظ سرنیزه را تهیه کرد. این موضوع باعث شده تا افرادی که به حفاظ های بلند تر نیاز دارند نیز بتوانند محصول مورد نظر خود را به راحتی تهیه کنند. 

شرکت های تولید کننده نرده شاخ گوزنی معمولا میلگرد و سایر مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت این حفاظ ها را تهیه کرده و سپس با کمک تکنسین های کار بلد برشکاری و جوشکاری میلگرد ها را انجام می دهند این موضوع باعث شده تا سرعت و کیفیت ساخت حفاظ شاخ گوزنی افزایش یابد.

 

اهداف شرکت های سازنده نرده شاخ گوزنی

 

شرکت های سازنده نرده شاخ گوزنی این محصولات را اهداف مختلفی تولید و روانه بازار می کنند. یکی از اصلی ترین اهدافی که شرکت های سازنده نرده شاخ گوزنی داشته استفاده این محصولات برای ساختمان های مسکونی اعم از ویلایی و آپارتمانی می باشد.

این حفاظ ها را به راحتی می توان در قسمت تراس آپارتمان و بر روی دیوار های خانه های ویلایی نصب کرد. بدین ترتیب امنیت ساختمان تا حدود زیادی تامین می شود از طرفی دیگر با نصب نرده شاخ گوزنی در تراس آپارتمان می توان از سقوط افراد کم سن و سال جلوگیری کرد.

 

امنیت باغ ها

 

یکی دیگر از اهداف اصلی شرکت های سازنده نرده شاخ گوزنی که در این جا می توان به آن اشاره کرد نصب این حفاظ ها بر روی دیوار باغ ها می باشد معمولا باغ ها نیاز به امنیت بسیار بالایی دارند زیرا در اغلب موارد باغ ها بدون سکنه بوده و این نرده ها نقش بسیار زیادی در تامین امنیت باغ ها دارند.

 

 

بدین ترتیب معمولا افرادی که دارای باغ بوده مشتری اصلی نرده شاخ گوزنی هستند متراژ باغ تاثیری بر روی نرده شاخ گوزنی ندارد زیرا هم باغ های با متراژ کم و هم باغ های با متراژ زیاد نیاز به تامین امنیت لازم دارند.

 

امنیت ساختمان های اداری

 

یکی دیگر از اهداف شرکت های سازنده نرده شاخ گوزنی استفاده از این حفاظ سرنیزه در ادارات مدارس و سایر مراکز عمومی است معمولا مدارس ادارات و سایر مراکز عمومی تجهیزات بسیار زیاد و گران قیمتی دارند.

این موضوع باعث می شود تا بیشتر از هر مکان دیگری مورد هجوم دزد ها قرار بگیرند شرکت های سازنده نرده شاخ گوزنی این امکان را فراهم نموده اند تا بتوان با نصب این حفاظ ها بر روی دیوار این مراکز امنیت آن را تامین کرد. 

شرکت های سازنده نرده شاخ گوزنی به صورت اینترنتی نیز محصولات تولیدی خود را در سراسر کشور عرضه می کنند تا مصرف کنندگان بتوانند راحت تر این محصولات را خریداری کنند.

 

تلفن تماس جهت مشاوره و خرید: 09194915895

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۵۳
.... یزدانی

نرده آهنی حفاظ حیاط

 

نرده آهنی حفاظ حیاط بر روی دیوار های حیاط به منظور ایجاد امنیت ساختمان و جلوگیری از هر گونه ورود سارقان افراد و حیوانات به حیاط ایجاد می شوندنرده آهنی حفاظ حیاط و نرده های شاخ گوزنی عموما برای نصب بر روی دروازه ها و دیوار های حیاط برای افزایش امنیت ساختمان به کار می روند‌.

 


در گذشته ها نرده آهنی حفاظ حیاط ها به صورت نیزه ای و سیم خاردار بود که این سیم های خاردار بر روی دیوار ها دارای نقاط ضعف بسیاری بود.


اما امروزه با پیشرفت علم و ورود نسل جدید تکنولوژی نرده آهنی حفاظ حیاط به شکل های مختلف و در انواع گوناگون موجود می باشد مثل حفاظ شاخ گوزنی حفاظ لیلیوم حفاظ بوته ای خاردار حجیم حفاظ و نرده نیزه دار و مردابی وجود دارد.

 

در انتخاب نرده آهنی حفاظ حیاط باید علاوه بر زیبایی به استحکام و کاربرد ها و نقاط قوت آن توجه کرد.
 


 انواع نرده آهنی حفاظ حیاط

 

همانطور که گفتیم نرده آهنی حفاظ حیاط انواع بسیاری دارد:


حفاظ شاخ گوزنی امروزه برای امنیت بیشتر در منازل و اماکن و مکان های تجاری از سیستم هایی مانند فنس الکترونیکی دوربین های مدار بسته و نرده ها و حفاظ های شاخ گوزنی یا حفاظ لیلیوم استفاده می شود.

 


حفاظ های شاخ گوزنی ساختار متفاوتی با حفاظ های قدیمی دارند.  این حفاظ ها با شکل و جنس بسیار عالی ای که از میله های متریال  آهنی ساخته شده اند. این حفاظ ها در اشکال مختلف و پیچیده ساخته و تولید می شوند که سر بسیار تیزی دارند.

 

این نوع از نرده آهنی حفاظ حیاط توسط افراد حرفه ای و کارآزموده ساخته و تولید می شود که در این نوع حفاظ میله ها به صورت زنجیره ای به هم جوش داده می شوند.


حفاظ شاخ گوزنی با ظاهر زیبا بر روی دیوار ها نصب می شود که باعث امنیت بالایی می شود و در عین استحکام زیبایی خاصی هم دارد.

 

علت امنیت بالای این حفاظ دیوار هم به دلیل تراکم و تیز بودت نوک این حفاظ می باشد که امنیت بالایی به حیاط و منزل می دهد و عبور را از خود غیر ممکن میکند.

 

 
 حفاظ بوته ای نرده آهنی حفاظ حیاط  مناسب

 

حفاظ بوته ای یکی از انواع حفاظ های پر کاربرد در کشور می باشد که برای امنیت بر روی دیوار های حیاط و بر روی دروازه ها نصب می شوند. از مزایای حفاظ بوته ای می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

 

  • عبور سخت از این حفاظ ها یا می توان گفت عبور امکان ناپذیر از این حفاظ آن را یکی از برترین حفاظ ها قرار داده است.

 

  • به دلیل وجود شاخه های بسیار پیچیده و تیز امنیت فراوانی را برای خانه و حیاط به وجود می آورد میتوان تیزی این حفاظ را به تیزی چاقو نیز تشبیه کرد.


می توان تنها ایراد این حفاظ های مستحکم و بسیار کاربردی را تنها عدم زیبایی این حفاظ ها دانست و نمی توان مشکلاتی همچون عدم استحکام و امنیت به این حفاظ داد. میتوان این حفاظ ها را با استفاده از زنگ و تیرک هایی زیبایی بخشید و مشکل عدم زیبایی را تا حدودی رفع کرد.

 


 جهت مشاوره و خرید: 09194915895

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۹ ، ۰۰:۴۳
.... یزدانی

تولید حفاظ آهنی شاخ گوزنی

 

تولید حفاظ آهنی شاخ گوزنی به خاطر ایجاد امنیت در منازل ساختمان ها و همچنین برای جلوگیری نمودن  از ورود سارقان افراد ناخواسته و حیوانات حفاظ آهنی شاخ گوزنی تولید می شود.

 

 

اصولا از حفاظ آهنی شاخ گوزنی برای دیوار در نظر می گیرند و گاهی اوقات برای پنجره ها نیز استفاده می کنند در سال های گذشته حفاظ ها در شکل هایی چون سیم خاردار و نیزه ای وجود داشت.

 

متاسفانه نقاط ضعفی داشتند اما رفته رفته با پیشرفت هایی که در این زمینه صورت گرفت نسل جدیدی از این حفاظ ها تولید شد مانند حفاظ آهنی شاخ گوزنی نیزار و بوته ای که از لحاظ  امنیتی ظاهری و استحکام بالایی برخوردار هستند که بسیار هم پرکاربرد و مورد تایید پلیس هستند.


  
حفاظ آهنی شاخ گوزنی

 

حفاظ آهنی شاخ گوزنی دارای ساختاری است که  از میلگرد های نوک تیز و برنده ساخته شده است و سارق هر چند حرفه ای قادر نیست از آن عبور کند این نوع حفاظ ساختمان را با میلگرد های 10 و فولاد های مقاوم می سازند ارتفاع حفاظ آهنی شاخ گوزنی با توجه به محل از 50 تا 150 سانتی متر می باشد.

البته ممکن است در قسمت هایی با توجه به نظر کارشناس دارای ارتفاع بلندتری باشنداین نوع از حفاظ ها را می توان روی سنگفلز و بتن نصب نمود.


نکته: به علت این که حفاظ آهنی شاخ گوزنی دارای نوکی برنده و تیز هستند نباید در منزل استفاده شوند و فقط برای محیط های بیرونی کاربرد دارد ولی برای نصب نیز باید دقت کافی را داشته باشند زیرا این نوع حفاظ ها خطرناک هستند.


اگر به یاد داشته باشید قبلا زندگی در قلعه ها و استخدام نگهبان ها مرسوم بوده است ولی امروزه دیگر نتیجه ای ندارد و استفاده ی آنچنانی ندارند چون جایگزین آن ها دوربین های مدار بسته درب های ضدسرقتسیستم های دزدگیرهستند که شما می توانید بر اساس بودجه خود اقدام به تهیه آن کنیدحفاظت از حریم شخصی برای ما بسیار مهم است که برای امنیتکارخانجات منازل و مدارس بسیار کاربرد دارد.

 

حفاظ شاخ گوزنی


مزایای استفاده کردن از حفاظ آهنی شاخ گوزنی چیست؟

 

  •  به علت وجود شاخک های بسیار با نوک های تیز و برنده که درهم پیچیده شده اندغیر قابل نفوذ می باشد.
  •    در مقابل شرایط آب و هوا دارای مقاومت و استحکام  بالا
  •    جهت ایجاد نمای زیبا در ساختمان به دلیل داشتن ارزش دکوراسیونی بسیار بالا
  •    بر روی انواع متریال از جمله بتن فلز و سنگ قابلیت نصب را دارد.
  •    قابلیت نصب بسیار سریع و آسان 
  •   دارای قابلیت تغییر در تعداد و اندازه ی شاخک ها

 

تولید انواع مدل حفاظ آهنی شاخ گوزنی


در حال حاضر حفاظ آهنی شاخ گوزنی را در دو مدل خم جدید و طرح قدیم تولید می کنند ولی در کل در بازار انواع حفاظ هایی که بر روی دیوار نصب می شوند را با همین نام شاخ گوزنی می شناسند.

 

جهت مشاوره و خرید: 09194915895

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۰۳
.... یزدانی

ساخت حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی

 

ساخت حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی اکنون در عصری زندگی می کنیم که همه چیز در حال پیشرفت می باشد صنعت حفاظ دیواری هم از این قائده مستثنی نمی باشدو با توجه به پیشرفت ها در این صنعت حفاظ های دیواری در طرح های مختلفی تولید و عرضه می شوند.

 

 

حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی از مرسوم ترین حفاظ های مورد استفاده می باشد که قابل استفاده در محوطه باغ ها ویلاها شرکت و کارخانه ها ومنازل می باشد این نوع حفاظ ها جهت تامین امنیت بر روی دیوار نصب می شود و به دلیل طرح در هم تنیده ای که  دارد موجب می شود تا سارقان نتوانند از آن عبور کنند. 

حفاظ دیواری مدل شاخ گوزنی از بهترین شیوه ها برای بالا بردن امنیت ساختمان می باشد و از بهترین گزینه ها برای انتخاب محسوب می شود حفاظ شاخ گوزنی را به این علت نامگذاری کرده اند که به شاخ گوزن شباهت زیادی دارد.

 

نکاتی درباره ی خرید حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی

 

هنگام خرید حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی باید به نکاتی توجه و دقت کرد به عنوان مثال هنگام انتخاب حفاظ شاخ گوزنی باید دقت کنید که حفاظ از تراکم عرض و ارتفاع مناسبی برخوردار باشد تا بتواند امنیت و ایمنی محل مورد نظر را تامین کند. 

باید به این موضوع توجه کنید که کمترین ارتفاع حفاظ باید 70 سانتی متر باشد. حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی در رنگ های مختلفی تولید می شود مانند مشکی قهوه ای سوخته البته قابل ذکر است که رنگ آمیزی این نوع حفاظ ها به روش  پیسوله می باشد و به این ترتیب حفاظ از رنگ با کیفیتی برخودار می شود و سبب  افزایش طول عمر رنگ زیبایی آن می شود. 

از دیگر مواردی که باید به انتخاب و خرید حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی اهمیت داد تراکم آن می باشد چون که حفاظ رابطه ی مستقیمی با قیمت و کارایی آن دارد در واقع هر میزان که تراکم حفاظ بالاتر باشد عبور سارقان از آن سخت تر خواهد شد و هم چنین باعث می شود که حفاظ زیبایی و جلوه ی بیشتری داشته باشد.

عرض حفاظ از دیگر موارد مهم در انتخاب آن می باشد که بستگی به ارتفاع آن دارد البته عرض مدل های مختلف با یکدیگر متفاوت است اما عرض استاندارد 40 سانتی متر می باشد.

 

حفاظ شاخ گوزنی

 

مزایای حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی

 

  • عبور از بالای حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی بسیار سخت و غیر ممکن است.
  • تراکم بالای نیزه ها با توجه به استحکامی که دارد سبب امنیت زیاد حفاظ می شود.
  • خمکاری های رو به بیرون و در سمت های گوناگون مانع از ایستادن در کنار آن ها می شود.
  • تراکم آن ها قابل تغییر است 
  • قیمت حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی در هر یک متر محاسبه می شود.

 

حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی در قطرهای 10 میلی متری استفادع می شود و اسکلت آن طوری طراحی شده است که به راحتی نمی توان خم کرد و یا شکست قابل ذکر است که حتی امکان برش حفاظ هم وجود ندارد به دلیل اینکه شاخه ها در هم تنیده شده است. 

قیمت حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی بستگی به عواملی زیادی مانند ضخامت استفاده شده تراکم و ارتفاع و شکل آن دارد.

 

تلفن تماس جهت مشاوره و خرید: 09194915895

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۴۳
.... یزدانی